с Джули

 

  • Вторник от 19:00 до 20:00 часа
  • Четвъртък от 19:00 до 20:00 часа
Запишете се за безплатна тренировка още сега!

DANCE Аеробиката е авторска спортно-танцова програма, подходяща за жени от всяка възраст, които обичат разнообразието, динамиката и надграждането в тренировките. Тренировъчната програма е изградена от упражнения натоварващи различни мускулни групи комбинирани с лесни и приятни танцови стъпки. Динамична и изпълнена с енергия, тренировката се провежда на фона и на приятна и въздействаща музика. Препоръчваме DANCE Аеробика като пълноценна и качествена тренировка – както за тялото, така и за ума.

Подходяща за начинаещи и напреднали, като всеки участник поставя и следва заедно със своя инструктор новите цели в залата. Авторската програма на DIVA ZONE Dance Аеробика стартира преди три години и вече има завладяващи и мотивиращи истории на участници с доказани резултати.

Ползи за здравето

При аеробните тренировки мускулите функционират в аеробен режим – дишането и сърдечния ритъм се учестяват, за да осигурят приток на кислород към мускулите. Работим с ниско до средно интензивни упражнения, които се характеризират с ритмичност и монотонно темпо, което можем да поддържаме за продължителен период от време.

От чисто здравословна гледна точка, регулярното изпълнение на кардио тренировки води до:

  • Подобрена функция на сърдечно-съдовата и дихателната системи
  • Повишена активност на имунната система, което означава по-малко болни дни в годината
  • Понижен риск от рак, хипертония, атеросклероза, инсулинова резистентност и диабет и много други заболявания
  • Изпълнени правилно, кардио тренировките спомагат също за мастното изгаряне, повишават издръжливостта и дават добро настроение. В по-продължителен период аеробните упражнения подобряват капиляризацията, което води до по-хубаво кръвоснабдяване на мускулите
  • И не на последно място Аеробните упражнения са доказан лек срещу депресията и сигурно средство в борбата с лошото настроение и мрачните мисли
Ползи за тялото
  • Тонизиране и стягане на мускулите
  • Оформяне на мускулни групи
  • Правилна стойка
  • Грация на походката
  • Самочувствие и увереност
  • Развива се координация
  • Издръжливост
  • Правилно дишане
  • Женственост и елегантност на движенията